Johanna tävlar ut en personlig almanacka tom 9/1-2011



Nu har Du chansen att vinna en helt egen designad almanacka  från
 Personlig almanacka
vad passar bättre så här i början på året?!
Man väljer färg, form, text, ev. en bild och innehållet i almanackan själv och dom kan bli hur fina som helst!

Kika in hos
Kärleksallen
och tävla vettja :)










Snygg framsida så klart, med mitt namn och inte Katarinas :)

Och så...
...Oj oj vad mycket det fanns att välja emellan, 
men eftersom det ska in en del att göra och träningstider så var åtminsone det lätt.
Stående dagplan och linjer.

Stor yta för jobb och träning och sen kan det ju vara bra och veta om det är vardag, helgdag eller kanske en afton
.
 Det där med ifyllda födelsedagar och så skippar jag,
då behöver jag inte få dåligt samvete när tid och pengar inte räcker till.

En liten överblick över nästa år kan åxåvara bra, så jag har lite koöö om det ska planeras in nån tävling eller nåt event.

Telefon och aresslista måste man ha, allt går inte och skriva in i mobilen :)

Sem hade det nog vart bra med lite info till den som hittar min kalender och vill lämna tillbaka den.


Grattis till
Carolina1979!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0