Tävla om boken "Till min mamma" på Vanitas blogg tom 20/1-2011



Vill du vara med och tävla?
Kika in på
-Vanitas Blogg-

Man kan vinna den härliga boken
 "Till min mamma"
 från
 
Glimra Förlag!






En självklar julklapp, födelsedags- eller mors dag-present,
eller en alldeles, alldeles underbar vardagspresent?

Till min mamma är en fantastisk present som hjälper dig sätta ord på dina känslor. Skriv ner några extra värdefulla minnen och händelser ni delat, ge komplimangerna hon förtjänar och dina bästa tips och råd! Boken är lätt att fylla i och har plats för egna bilder eller fotografier.

Vinnaren av boken "Till min mamma" är...

... Sabina!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack för länkningen!

Lycka till och god fortsättning :)

2011-01-06 @ 19:47:49
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0