Fröken M tävlar ut ett picknickset tom 30/1-2011


Mitt i smällkalla vintern längtar i alla fall
Fröken M 
efter sol, vår och
fågelkvitter!
 Picnic i det gröna är bland det bästa hon vet,
och därför gör det henne extra glad att få tävla ut en ”Muminmammans picnickorg”
från
IoB-Butiken.

” Jag tävlar om Muminmammans picnickorg hos Fröken M i samarbete med IoB Butiken.

Tävla HÄR du också ! ”




En mysig filt...



något vackert...



och något när jag blir lite mörkrädd.




Tre helt underbara saker som jag skulle vilja ha från  IoB Butiken :)

Hittar du nåt du skulle vilja ha ??


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lycka till ! Och håll utkik för det dyker upp fler härliga tävlingar inom kort ! Bland annat godsaker att smaska på ;)

2011-01-16 @ 11:17:02
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0