Tävla hos Madde om en personlig barnbok från GULYtrading.se tom 23/1-2011



"Jag tävlar hos
vhdbrud.blogg.se
om en valfri
personlig
barnbok från GULYtrading.se
Tävla HÄR du med."





Utmärkt present till ditt eget eller någon annans barn.
Vid tillfällen som födelsedag, dop, jul eller helt enkelt när någon behöver muntras upp,
den speciella presenten har du här!



Om jag vann så skulle jag välja den här spännande boken :)




Mitt äventyr med Lejonkungen
 
handlar om hur bokens hjälte och vännerna under en semesterresa i Afrika
 möter många djur och självaste Lejonkungen. 




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ser din kommentar. :)

Var något knasigt med blogg.se eller något igår tror jag. :)

Men lycka till.



Kram.

2011-01-10 @ 15:17:17
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0