thejuicydetails tävlar ut löshår från THEEXTENSIONSTORE:SE tom 23/1-2011


Tävla på
thejuicydetails
om löshår från
THEEXTENSIONSTORE:SE
till ett värde av
1960 kr

:D




20 = Gyllenblond
1001 = Solblekt Gyllenblond
1002 = Silver (fin att mixa med t ex 1001)
1003 = Blekt slingblond
1004 = Vårt ljusaste hår - vitblont (Obs! Ej kritvitt utan naturligt vitblond)



Jag väljer färg nummer 32


Deras tejpextensions är helt klara för användning. Tejpen sitter på en tunn platta av keratin. Keratinremsan mjuknar efter 1-3 hårtvättar och man känner oftast inte alls att man bär en förlängning! Den är superlätt att ta av och sätta dit igen. Råkar du sätta en slinga fel? Ta bara lite remover - skrapa av keratinplattan från rester - tillsätt ny tejp och sen är det bara att börja om igen :)
Den sitter stenhårt i 6-8 veckor och kan återanvändas upp till tre gånger!



Den här metoden tror jag skulle passa mig :)



En tejpförlängning sitter stenhårt, är lätt att göra själv och är lätt att sätta om.
 Du bär den vanligtvis i 6-8 veckor och kan sedan sätta om den i upp till tre gånger.
Se gärna vår instruktionsvideo på youtube under "INSTRUKTIONER" på menyn till vänster.
Du behöver inte använda tejptången men det underlättar :).

 
Läs mer på
theextensionstore.se









Den här metoden verkar vara så enkel
att t o m jag och Dottern skulle fixa det på en eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: JD | - 30,1 kg!

tack så mycket för din medverkan i tävlingen!

den är nu avslutad och du vann tyvärr inte!

hoppas jag ser dig i nästa tävling, som ej kommer vara uppbyggd på samma sätt :) Tack för deltagandet!

2011-01-10 @ 23:17:52
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0